۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۸

در دومین روز تورنمنت لهستان؛

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل پرتغال پیروز شد

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل پرتغال پیروز شد

تیم ملی بسکتبال دومین دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان را با پیروزی برابر تیم ملی پرتغال به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و پرتغال در چارچوب دومین روز تورنمنت بین‌المللی کاپ توران لهستان شنبه شب برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان بسکتبال ایران 69 بر 55 حریف خود را شکست دادند. این در حالی است که آنها در نخستین دیدار مغلوب سوئد شده بودند.

مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی ترکیب اصلی تیم ملی بسکتبال ایران را در مصاف باپرتغال تشکیل می‌دادند. این ترکیب از دقایق آغازین بازی برتری محسوسی در دفاع و حمله نسبت به حریف داشت و به نسبت دیدار با سوئد نمایش بهتری را ارائه کرد.

تورنمنت بین‌المللی بسکتبال کاپ توران لهستان که از جمعه با حضور چهار تیم میزبان، ایران، سوئد و پرتغال آغاز شد، امشب به پایان می‌رسد. تیم ملی بسکتبال آخرین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم ملی لهستان، میزبان مسابقات برگزار خواهد کرد.

دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و لهستان ساعت 11 (به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

حضور در تورنمنت بین‌المللی لهستان در راه آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای مسابقات قهرمانی جهان (اسپانیا) انجام شده است. این نخستین اردوی برون مرزی تیم ملی بسکتبال برای مسابقات جهانی محسوب می‌شود.

 

 

کد خبر 2341918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha